Întrebări Frecvente

1. Cum se livrează și în cât timp ajunge?

Livrarea se face prin firmele de curierat NemoExpress si Fan Courier si este gratuita pentru comenzile de minim 499 lei. In functie de zona in care livram, comanda poate ajunge in intervalul de la 3 la 15 zile lucrătoare, din momentul în care comanda a fost finalizată și confirmată dacă produsele sunt pe stoc. Dacă produsele nu sunt pe stoc se va comunica prin email sau telefon termenul de livrare.

2. Produsele se personalizează?

Da, orice produs se poate personaliza conform cerințelor dumneavostră.

3. Cum se personalizează produsele?

Fiecare produs este specific pentru personalizare. Aici vă vom ajuta noi cu sugestii și propuneri.

4. Unde pot găsi dimensiunea produselor?

Toata informatia despre dimensiune sunt în descrierea produselor.

5. Cum plătesc?

Plata se poate face:

– ramburs;
– tranfer bancar;
– prin bancă: cu depunere numerar în contul nostru sau cu ordin de plată. Dacă preferați această modalitate de plată, veți primi factura proforma pe email, iar livrarea produselor se va efectua după confirmarea plății în contul nostru;

Date Bancare:

EXCELLENTFURNITURE SRL

Banca Transilvania, RO03BTRLRONCRT0447386301

6. Pot primi factură pe firmă?

Da.

7. Cum pot returna produsele?

Produsele se pot returna prin completarea urmatorului formular.

8. Pe cine pot contacta dacă am întrebări?

Ne puteti contacta pe email – trofeezromania@gmail.com, la telefon 0771 199 014, sau whats up.